NASCHOOLSE OPVANG

HET BREMHUISJE

Onze school heeft geen eigen kinderopvang.

De voor- en naschoolse opvang gebeurt in nauwe samenwerking met het Bremhuisje, gelegen enkele straten verder.

Op een briefje dat je ook vindt in het heen- en weermapje duid je aan wanneer je kleuter naar de opvang moet of afgehaald wordt door iemand anders.

De voorschoolse opvang staat open voor iedereen. Om 8u10 worden de kinderen vanuit het Bremhuisje met een rij naar onze school gebracht.

De naschoolse opvang staat open voor iedereen. Na school brengen wij de kinderen onder begeleiding naar het Bremhuisje. Wij kunnen om veiligheidsredenen niet toestaan dat je jouw kind(eren) uit de rij haalt tijdens de wandeling.
Gelieve ze op te halen aan het Bremhuis zelf.  Je dient je kind(eren) wel steeds zelf aan te melden.

T     050 63 37 00

E    charis.goethals@duinhuisjes.be