STUDIE

WERKING

Eerst spelen de kinderen even van 15u30 tot 15u40.
Tijdens de studie maken de kinderen individueel hun werk of leren hun les. De toezichter kijkt na of iedereen aan het werk is, maar geeft geen individuele begeleiding. Indien ze klaar zijn met alle taken en lessen, lezen ze in stilte in een boek.

Om een overzicht te kunnen krijgen van de kinderen die studie volgen, vult u in het agenda in wanneer uw kind aanwezig zal zijn.
Zo kunnen we controleren of ingeschreven kinderen wel degelijk studie volgen. Tijdens de studie krijgen de kinderen een stempel in het agenda als bewijs van aanwezigheid. Om de studiesfeer niet te verstoren, blijven de kinderen tot 16.20u in de studie.

De betaling gebeurt via de schoolfactuur.

VOOR WIE?

Vanaf het 4de leerjaar tot en met het 6de leerjaar

WANNEER?

Elke maandag, dinsdag en donderdag van 15u45 tot 16u20

WAT NA DE STUDIE?

Na de studie worden de kinderen aan de school opgehaald of gaan ze met de fiets naar huis.

​Mocht dit niet haalbaar zijn, kunnen ze alsnog naar de naschoolse opvang in het Bremhuis. Dit gebeurt onder begeleiding.